www.hennegolfklub.dk

TIDSBESTILLING

Login Golfbox

Tidsbestillings brugervejledning

Der er tidsbestilling i Henne Golfklub hele året rundt. Ordningen er gældende alle dage fra kl. 7.00 - 20.00.
Uden for disse tidsrum benyttes boldrende.

Alle starttider (sandfarvede tider) kan forudbestilles op til 3 uger før, men kan også bestilles (hvis ledige) ved ankomst

til klubhuset.

Tider kan bestilles i Golfbox eller på touchscreen  i lobbyen

Vigtigt - slet tidsbestillingen du alligevel ikke vil anvende.

Forudbestilling til større grupper kan ske på telefon 75 25 56 10. Se åbningstider her.

Tidsbestilling kan også ske via www.GolfBox.dk  - læs mere her!

Når serviceskranken ikke er bemandet , skal man betjene sig selv på den berøringsfølsomme skærm i til højre for sekretariatet.

Ved enhver tidsbestilling skal man opgive sit eget navn (og medl.nr.) samt antallet af medspillere.

Senest 5 minutter før start skal man bekræfte sin tid på skærmen i hallen, ellers disponerer skranken over tiden.

Er der i perioder med tidsbestilling ingen af de spillerne, som har tegnet sig for en tid, til stede i ved 1. teested på starttidspunktet, kan tiden frit benyttes af andre.

Afbud skal så vidt muligt meddeles serviceskranken snarest muligt, eventuelt telefonisk. Gentagne manglende afbud kan medføre udelukkelse fra forudbestilling.

Bestyrelsen kan til enhver tid suspendere tidsbestillingen, f.eks. som følge af arrangerede turneringer eller at der fungerer en starter. Suspension vil i sådanne tilfælde så vidt muligt fremgå af tidsbestillingslisten og/eller på informationsskærmen i hallen.

BANEN

+  18-HULLER

+  TIDSBESTILLING

+  BANEGUIDE