www.hennegolfklub.dk

KLUB I KLUB

KOM I GANG MED GOLFBOX

Log på GolfBox.

Download vejledning til GolfBox.

Brugernavn: Klubnummer (66) -efterfulgt af dit medlems nr.

Password: DGU pin kode. (Kontakt sekretariatet hvis du ikke kan huske koden)

Aller første gang du logger på kommer en side op med oplysninger. Ved at udfylde e-mail og mobil nr. får du f.eks. start tider på mobil og/eller e-mail.

Vælg godkend.

Hvis ikke du udfylder e-mail og mobil nr. må de ikke være krydset af.

Du kommer nu til en side der er opdelt i 4 kasser med en menu ude til højre. I KLUB KALENDER vælger du den turnering du vil tilmelde dig til – læs propositioner – og tryk TILMELD

Du har også mulighed for at se hvem og hvor mange der er tilmeldt den pågældende turnering tryk på TILMELDINGSLISTE.

Du kan også trykke på ”Tilmeldingsstatus”. Her kan du se hvornår du er tilmeldt og om du er tilmeldt.

Hvis du ønsker at melde afbud til en turnering, trykker du på AFMELD. Der kommer en lille box op der spørger om du er sikker på at du skal afmeldes.

Du kan evt. check TILMELDINGSLISTEN.

Kalenderen viser altid 2 måneder frem, men til højre i datoboksen, kan du f.eks. rette datoen til 01-04-2022 og du vil således have en oversigt frem til denne dato.

Vi håber rigtig mange vil benytte denne mulighed. Det er stadig muligt at tilmelde sig på lister på opslagstavlen.

GolfBox kan bruges til meget. Gå på opdagelse allerede i dag!

Du kan f.eks. reservere tid på en anden bane, hvis banen har tidsbestilling. Du kan også afmelde tiden igen.

God fornøjelse, hvis det driller, så kontakt sekretariatet - 75 25 56 10, eller på post@hennegolfklub.dk

TURNERINGER

+  MATCH PROGRAM

+  HENNE UGE